Tjejsnack #47

Filmer

1. Ser du helst en film på bio eller hemma, varför?
Är det 3D så är det klart det är bio, annars ser jag heller nåt hemma i soffan för då kan man välja precis vad man vill, sitta hur man vill, äta vad man vill och bara göra som man vill.
2. Din favoritgenre?
Gosh, I don't know. Jag kan nog se det mesta oavsett om det är action, romantik, komedi, drama, sci-fi eller skräck. Kanske inte musikal (om inte Grease).
3. Tittar du på en film flera ggr?
Grease, Remeber the Titans och Vid din Sida är några jag kan se om och om igen. Grease såg jag flera gånger om dagen och kunde dom flesta replikerna till, under en period när jag var yngre.
4. Nämn någon film du tyckte var dålig, varför?
Moulin Rouge skulle jag vilja säga, men egentligen är det lite fel för jag har ju aldrig sett den, men att man somnar är ju inte så bra betyg. Minns inte dåliga filmer så väl.
5. Några serier som du kan rekommendera?
Hmm ja, alla jag ser? The New Adventures of Old Christine, Garry Unmarried, Cugar Town, Heroes, Lost, 2½ Men, The Big Bang Theory, Desperate Housewives för att nämna några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0