Tiden är slagen

Sårå, pratade med pappa förut så han sa att dom kommer vid 18-18.30 så nu har jag ju i alla fall en tid att gå på :D Frågade om han skulle köpa med mat men jag kände att dels ska dom ju hem till oss, då ska dom inte behöva ta med mat, och jag har ju ändå förberett. Men det var ju snällt att fråga!

Och när det blev den tiden hann jag titta på Top Model nu, haha! Jag hade planerat att börja typ nu men det är ju sant, Lena sitter ju i köerna hem från Göteborg så det tar ju lite tid för henne att komma hem, och hon kanske vill byta och så. Dom har ju också så snygga arbetskläder, lite som vi har. Och ja, nu vet jag så då har jag ju nåt att gå på.

I övrigt är det färdigt, vi är duschade, klädda, maten är förberedd. Fattas bara att ladda kaffekokaren och ta fram bestick och tallrikar. Meen, det är ju ett bra tag kvar. Stör mig lite på att jag glömde köpa dricka (läsk) dock. Men saft, vatten eller mjölk får funka :P

Sen vet jag inte, försöker titta på Top Model. Säsong 9 nu och jag känner att... Jag vet inte om det är så bra? Det i mitten var bäst för i början hade dom inte riktigt hittat vad dom skulle göra men nu blir det bara tjatigt. Och att veta att det finns minst fyra säsonger till efter denna, det är lite skrämmande nästan, haha! Bara massa tjaffs och bråk hela tiden känns det som, i alla säsonger.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Gud så mysigt det lät med middag så! Det måste jag fixa här hemma, snart..!



Jag tycker också det blir bråk, lite väl mycket. Dom väljer väl efter personlighet(er), också. Finns ju alltid en bitch, en sårbar osv..

2010-03-10 @ 21:36:36
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0