Sounds so good

Huuur fint väder är det inte idag då? Nästan så man måste ta sig ut då faktiskt. Och igår pratade jag och Jessica om att det är bäst att hålla sig inne i snöyran?

Oscar satt här förut och konstaterade att snön solen faktiskt värmde! Och det gör den också, en hel massa. På Facebook läser man massa statusar om vårhopp och solglasögon. Skulle det inte komma mer snö och mer minusgrader?

Jag vill faktiskt inte hoppas och stå och säga att nu är våren här. Istället säger jag det är jättemysigt att solen skiner idag och så får vi se vad som blir sen. Vi har ju verkligen märkt att man inte kan ta nåt för givet och tro sig veta vad som ska bli efter denna vintern, så jag låter vädergudarna jobba på sitt sätt.

Annars händer inte allt för mycket. Jag räknar inte med jobb under veckan alls, och det känns på sitt sätt rätt skönt. Även om jag aldrig känner att det är så skönt att vara ledig, för jag vet inte om dom ringer lite senare, men det är helt okej med mig.

Imorgon ska mamma ner till Halmstad och operera i sin fot. På grund av vårdgarantin fick det bli där nere och Anders ska vara volontär (eller nåt sånt?) på Vasaloppet i helgen verkar det som, och i så fall ska jag eller vi vara uppe hos mamma den tiden för att hjälpa henne med allt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vår??? Haha, snacka om att folk blir besvikna. Det är alldeles för tidigt för vår ;P Men det är klart att man ska njuta av det soliga vädret :D

2010-03-02 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0