Habbalababbala

Ann-Sophie: Jaa, verkligen! Vi kommer inte ha en chans så länge det är samma skit som röstas vidare. Jag tycker väl att många har varit okej och som man kanske kan lyssna på sen, men inget WOW och inget som man skulle vilja skicka till Norge.

Haha ja jag ska leverera detta till dig då. Och smilies hittar du bakom länken (där det står DDB i det inlägget) och så står det precis hur man gör, pice of cake!

Ahh, både för att det är kul att jobba och för plånboken (eller kontot dårå) - jobb is greeejt!





Ja, så var en söndag förbi. Jobbet gick bra får man väl ändå säga, vi var som oftast två och det blev lite rush men vi överlevde det också.

Och på badet hade mamma vikarie eftersom hon opererade foten i onsdags och har stygn och så. Det gick bra. Blev inte mycket som det brukar och det känner jag att vi nog får ändra på till nästa vecka, men många bra tips också som vi får ta med oss.

Jag ska sätta mig och planera lite på en typ hinderbana, fast man ska flyta igenom den, eller klara olika stationer där man ska träna på att flyta på olika sätt. Kan bli bra, och det måste vara variation så dom inte tröttnar.

Nu ska vi titta lite film. Känner att jag vill myyysa. Det blev rätt sent (som tur var?) innan jag åkte till mamma igår, runt 16.30 och sen kom jag ju hem vid 9 för att göra mig klar och åka och jobba vid 10.30 igen. Och så kom jag hem för en timme sen eller nåt sånt.

Blev ju så tokigt, men å andra sidan behövde mamma den hjälpen eftersom hon var själv och det var många hopp hon slapp. Och vi gör nytt försök med kalas på onsdag, haha! Vi ger inte upp, men det verkar ju inte vara meningen.

Fast å andra sidan, det resulterar ju i jobb så det är ju positivt så sett. Men det hade ju faktiskt varit kul om det blev av. Men, det är ju lite mer än 11 månader tills jag fyller år igen, innan dess ska vi nog hinna? Så, god natt och tack för denna veckan, hoppas nästa blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0