Gött mos

Det var lite roligt, tidigare ikväll. Jag hade kommenterat inne hos Jasas-Hanna och hon svarade "Gott mos med lingonsylt" och lite senare när vi pratar på MSN skriver hon nåt och jag svarar med ett av de mest positiva kommentarerna jag kan: "Gött mos med lingonsylt"

När jag sen lite senare går in och ser att hon har svarat mig så tyckte jag det var lite roligt att vi skrev samma, fast vi inte visste om det. Och sen när hon såg att jag hade svarat det skrev hon på MSN att hon trott att jag skrivit det för att hon svarat så. Snurrig, ja. Komiskt, ja.

Och det får mig många gånger att tänka på min kusin som så klart ska vara värst, för honom räckte det inte med mos och sylt, nej han körde lite extra på sin tallrik: "Gött mos med lingonsylt och stekt bacon - mcfeast!" Ja, jag säger då det då det!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Ja jag tyckte detta var roligt som fan! :D Snacka om coolt! Det var ju görlängesen som vi snackade på msn, fram tills igår ju!

2010-03-09 @ 19:30:16
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0