En så toppendag!

Anneli: Haha ja det finns så många måsten och ska:n, men jag tror att kroppen och generna rakt ut sagt skiter blanka fan i det, haha!





Ja, världen är bra liten ibland.

Pernilla ringde och väckte mig i morse, hon behövde vara hemma så jag åkte och jobbade. Heldag med goa chefen och en del praktikanter. Riktigt kul och vi är mega förberedda inför sommarförsäljningen nu. Vecka 11 ska allt vara klart, och i år känner jag att det är ett tecken på att det snart är vår och sommar. Dom andra känner som jag känt förut; "Är dom koko, det är ju snö ute!"

Sen frågade chefen om jag inte ville följa med ut och äta, hon och hennes familj (dotter, sambo, ex, och sambos föräldrar) skulle äta och på det stället har dom ät två betala för en på fredagar och dom var ojämnt antal (inte som på Jysk, är det 1 för 10 och 2 för 16 får man 3 för 24 och inte 26) så jag ringde och checkade läget med Oscar och hakade på.

Fy bubblan vad jäkla gott! Oxfilé i beasås, några goda grönsaker och klyftpotatis, satt som ett smäck! Några smuttar jäger också, men det får jag inte skriva på Facebook så pappa inte skäller ut Carina, haha! Även om hennes svärmor, när dom pratade om dricka och Carina frågade om jag ville ha öl, så frågade hon "Är hon gammal nog att dricka öl?" med en blink. Haha, den tackar vi faktiskt för!

Och som om det inte vore nog så var Malin nere och hälsade på och drack lite kaffe. Som grädde på moset. Sen gick jag på middag med hennes bror. Lite inavel här och där har väl ingen dött av? Så jag är bra nöjd med min dag, absolut.

Får se vad helgen har att erbjuda. Går nog upp och sällskapar mamma som är ensam med sina kryckor i helgen. Anton och Anders åker tiiidigt imorgon bitti och kommer hem på söndag kväll. Dom ska ju hjälpa till vid Vasaloppet. Så slipper hon vara helt ensam, ska bara inte glömma av eller komma på nåt annat som "måste" göras. Det löser sig, jag tackar för idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jobb och god mat! :D



Ah, vi får se om våra utemöbler överlevt vintern, av någon anledning har vi inte tagit in dem... Jo, för att Pelle använder dem, på sitt vis. ;)

2010-03-06 @ 10:35:26
Postat av: ♥ Jasas

Vad duktig du är på ditt JYSK! :D Så härligt med maten.. och fan vad bra med 2 för 1!!!

2010-03-08 @ 21:15:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0