Det jag glömde

Anneli: Jag upptäckte det lite tidigare här ikväll, har inte kollat det innan men då fattar jag.

Haha ja, jag ville ju ha/behövde ju flaskan så så sett var det väl bra, men känns lite smådumt ändå. Men, vad ska dom göra åt det nu? Hämta den? DOM KAN JU FÖRSÖKA :P

Ja hua, jag tycker det är jobbigt nog att dom kommer en gång i kvartalet bara! Och att få en stor i slutet av året, det måste vara jobbigt. Man har lite andra utgifter då också, liksom.
Vi har en tvåa, ja. Har ingen aning om vad som är "normalt", eller vad vi låg på i ettan. Där förbrukade vi i alla fall som en ensamstående kille för det var ingen större skillnad på tidigare mätningar, vet jag. Och räkningen låg på ungefär samma som innan dom här två senaste höga. Så då kanske vi förbrukade extremt mycket där? Men jag vet inte hur mycket tvättmaskinen drar, sen har vi ju tre datorer, några TV och andra apparater till dom men ja, det är möjligt att vi ligger högt?

Vad var det förresten för svar på fråga du fick i "This is me"-inlägget? :D

Haha jag vet inte vad det var för kaniner, chinchillorna kanske ser ut som kaniner? Jag vet inte?

Jasas: Ja, för att inte tala om mina tusentals läsare som ser den här nu, haha! Ne men å andra sidan så var det nog många som körde på utan att ens bry sig så det är la lite lame att fortfarande få dåligt samvete, och meningslöst också!

Ja det var mysipys, älskar att hålla på med sånt, speciellt när det är så uppskattat! Nån dag ska vi flytta neråt landet tycker jag, så du får bjuda oss (och jag er) på middag, iih på det!

Hahaha, oh ja så rätt du har! Typisk Jenni-kommentar it so is! :D

Jo det är väl som alla andra dokusåpor - tyvärr. Nu när jag sett säsong eefter säsong så på raken (är ju typ sju säsonger eller nåt ändå, på rätt kort tid?) så blir det bara föör mycket. Ser man ett avsnitt i veckan och kanske en säsong om året så kanske man inte tänker på det men nu står det mig i halsen!

Jag känner att jag nog måste förtydliga när jag har länkar, haha :P Recept på pajen var i inlägget där det stod köttfärspaj. Ska nog göra så det blir understryket på länkar, så det syns tydligare (Anso frågade också en liknande fråga, så det är inte bara du).
Och JA, du kan gärna få låna min farmor, hon lånar ut sig själv ibland, haha! Både till mina kusiners syster (deras mamma är inte släkt med oss men har ett annat barn) och till mina andra kusiners kusins (på sin pappas sida, inte heller släkt med oss) barn och när Anton blir äldre, säkert till honom också. En av världens bästa farmorar - och till alla dessutom!

Tack sötmos!





Ah, jag glömde ju svara på kommentarerna :P Tankspridd, nääää.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Att ni bor i en tvåa ;)



Nu ska jag strax kila iväg till bussen, men jag ser att jag har mycket att läsa här inne ikväll sen :D Kram på dig!

2010-03-11 @ 07:40:35
Postat av: ♥ Jasas

Ooooh, tack för alla svar! :D Glömmer alltid hälften vad jag ska svara vidare på, dock! Du får skaffa wordpress så att man kan svara vidare direeeeekt! :P

2010-03-11 @ 09:26:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0