Det flyter lugnt

Jasas: Jo så är det ju ofta att man har "upp till" men kan ha mycket mindre än det man betalar för. Men vi ska ha mer än när det är segt, säger Oscar. Men det där med upp till är ju riktigt fult som dom kör med.

Haha jo så tänker man nog om man inte sett det innan, men jag tror att Rivstart (hetter förut Morrongänget på Mixmegapol tror jag? Eller nån annan radiokanal) hållt på bra mycket längre än Vakna! men sen vem som var först av dom två och FixFM med att sända i TV vet jag inte. Men jag tycker att i Vakna! handlar allt bara om Stockholm och det är så tråkigt, Rivstart är ju i Göteborg så man känner igen sig. Dock har ju Vakna! nån gäst varje morgon, det har ju tyvärr inte Rivstart.





Så vart man utan varmvatten ett tag då ja, lite koko där. Det kom lite i början men ju mer man spolade så försvann det. Har aldrig varit med om att varmvattnet försvunnit så här.

På vissa ställen får man ju "dela", som där Oscars mamma bodde förut gällde det att vara snabb, framför allt på måndags morgon för annars var det slut för hela huset delade på varmvattnet. Men, visste inte att vi gjorde det här. Säkert nåt fel som var trasigt nånstans, ska höra med pappa imorgon vad som kan ha varit fel. Det har kommit tillbaka i alla fall.

Blev ingen Alice heller, men vi ska ju inte på bio än på ett tag så det är lugnt. Tappade lusten lite, hah! Funderar på att fixa lite med receptboken. Vi har en sån där man ska fylla i recept själv, men vi har skrivit ut dom recept vi använt det senaste så jag tänkte jag skulle klippa och klistra in dom i boken istället för att sitta och skriva varje för hand. Känns lättare.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men det kanske kommer? Maila dom om att ta in en gäst varje morgon! :D



Det är ju en bra lösning med recepten! :)

2010-03-10 @ 21:19:12
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

Men det kanske kommer? Maila dom om att ta in en gäst varje morgon! :D



Det är ju en bra lösning med recepten! :)

2010-03-10 @ 21:23:30
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0