Är nog lite orolig

Anneli: Nej, lite så jag känner också, men alla skriver "Nu känns det som vår" men jag passar på att njuuta ifall det snöar imorgon typ, haha!

Haha ne men eftersom jag hade med mig extra strumpor och skor så gick det bra att bli blöt även på ditvägen men det var väl inte nån hit egentligen.

Jasas: Ja, vi pratade om det på jobbet för där ligger det ju megamycket på parkeringen, så innan nån druttar omkull på det liksom. Haha, hade ju vart så jävla typiskt!

Ann-Sophie: Tack, det hoppas vi! Och för din ex svägerska också!





Det är ju inte lite nervös man blir när man står i duschen, hör mobilen ringa, hör hemtelefonen, hör mobilen igen och sen får ett meddelande.

Ukki ligger på operationsbordet med hjärtat, är ju skapligt orolig och det känns som att vad som helst kan hända. Och han hade tid klockan 8 i morse, kan ju blivit framflyttat och jag vet inte hur lång tid det skulle ta, men det känns som han borde vara klar nu.

Mamma med sin fot, som ändå åkt ner till Halmstad för att fixa det och Anders är med henne. Tänk om det inte hade blivit av, eller framflyttat jättelänge, eller så hon måste sova där? Eller tänk om det inte ens blir av idag?

Och så stackars Anton då, som vi ska hämta. Tänk om det har hänt honom nåt på fritids nu. Då är ju vi närmast och eftersom vi ska hämta hade dom kanske ringt oss först också. Eller ringt Anders som ringer oss sen då. Mycket kan hända.

När jag kom ut såg jag att det var tre missade samtal på mobilen (inte två som jag hört), ett på hemtelefonen och ett meddelande på telefonsvararen. Men från Jysk allihop. Dom letade efter uppgifter till en kund jag hade i helgen. Var det bara det?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nä, det är klart man blir orolig när telefonen ringer då, och så envist också! Hoppas allt gått bra!

2010-03-03 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0