Äntligen pizza

Chathrine: Jo, men det är ju roligare ju mer som är samlat på samma ställe, och skulle jag då dessutom skaffa en egen domän en dag så blir det ju i så fall två ställen att länka till. Plus att jag tycker ju om min blogg här och såhär, bara blogg.se jag inte gillar, haha!





Nu ska här göras pizza. Vi har pratat om det sen förra veckan men kommit på alldeles för segt att det tar över två timmar med all jäsning och sådär.

Men idag kom vi ihåg i tid - ja, såhär sent är i tid för oss. För nu är det bara runt 45 minuter tills det är klart, 30 minuter jäs på plåten och om jag inte minns fel, 15 minuter i ugnen. Jääs. Har ju bara varit sugen på det i en vecka nu, haha!

Men nu är bajsnisse färdig och han tjatar som ett jag vet inte vad. Så jag drar mig. nt

Kommentarer
Postat av: chathrine

Har du egen domän, så kan man ju lätt fixa inläggen till domän på WP. Var in på fliken idag och kikade. :) Men jag förstår att du vill ha allt på samma sida.



2 timmar ? Nej, vad gör Ni för speciell pizza ? Vi gör äkta italiensk. Den ska jäsa 1 timme. Sen tar det 5 min att kavla ut och garnera och 10 min i ugn. :)



hungrig jag blev...



2010-03-08 @ 18:53:17
Postat av: ♥ Jasas

GUD så gott! Vad hade ni på den? :D

2010-03-08 @ 21:41:23
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Låter gott :D



Här kommer en efterfrågad länk: http://www.freelunchdesign.com/games.php?id=6



:D

2010-03-08 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0