Ännu mer strul

Jag måste testa, jag gjorde veckans Tjejsnack igår, sju minuter efter det senast publicerade inlägget och det har inte ÄNNU kommit upp! Hur arg blir man inte på jävla blogg.se ibland?? :mad: Blä, nu känner jag för att stänga ner hela skiten men det är ju här jag har bloggat i snart två - TYVÄRR!!

En dag kommer jag nog vilja ha en egen domän och då vill man ju ha tidigare bloggar på så få ställen som möjligt. Jag har funderat på wordpress, där har jag sött på minst problem (aldrig några) även om jag tror att jag bara följer en blogg där ifrån så man får ju se det så också. Men då ska man ha två års bloggande här, resten på wordpress tills man får tummen ur. Så, nja.

Där emot önskar jag mig av sommartomten att blogg.se ska fixa sina problem och bli en bra... portal(?) igen. Jag kan inte minnas att det strulade såhär i början? Eller så har jag valt att inte komma ihåg det, haha! Men oavsett, så är det inte okej som det är nu, inte nånstans.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Blogg.se har blivit för stort! ;)

Om ett inlägg inte publicerats så är det bara att gå in och publicera det igen! :)

2010-03-08 @ 13:21:58
Postat av: chathrine

Det är ju bara att skapa en ny blogg, t ex Wp och länka "min gamla blogg". Så behöver du inte radera, flytta över och krångla.



Jag tycker blogg.se har sugit i många år nu. Skillnaden har gått från krångel ett par ggr i veckan till dagligen.

2010-03-08 @ 16:14:22
Postat av: Anneli

Blah! Gillar inte blogg.se... :(

2010-03-08 @ 18:42:43
Postat av: ♥ Jasas

Ja du vet ju redan vad jag tycker om blogg.se. Eller ja, om att DIN (bland annat) blogg inte fungerar som den ska. BLUBB.

2010-03-08 @ 21:36:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0