What have I done?!



Det blev tre små, små dukar.
Något ojämna eftersom jag gjorde eget "mönster".
Hann visst glömma mellan varven, hah!


Tänkte ha dom här i badrummet.
Framförallt när ljusen börjar ta slut, om det blir varmt.
Och så har jag ett annat litet kommande projekt.


Det första projektet, misslyckat.
Började, fick en idé gjorde om och "bättre".
Nu får jag gå på ursprungsidéen igen.


Lite dumt dock, kan jag ju tycka.
Satt och rev av nagellack när jag virkade igår.
Vad det nu skulle vara bra för?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men åh, vilka otroligt urgulliga dukar! Vad duktig du är! Och så finurligt att ha de under ljusen! Blir ju imponerad här (och det blir jag ta-mej-fan) inte varje dag! :D



Nu vill jag veta vad det var för idé som du hade, först? :P



Och så KUL med en bild på dig! Vilket fint svettband och så söt du är! Smack tillbaks! Rakt på mun! :D

2010-01-08 @ 20:47:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0