Jag vill...

...men kan inte än.
Men jag sitter här och håller på att spricka så jag måste säga att det finns nåt jag vill berätta men det känns bäst att vänta liiite till. Men det känns bra som fan, nervöst och massa pirr i magen så jag hoppas att jag snart, snart, snart kan berätta!

Nu ska jag lägga Audiosurf.
Hoppas att ögonen stabiliserar sig och slutar guppa med i hoppen som är i spelen. Man blir lätt sjösjuk när skrämen är still men ögonen guppar. Lite mys innan vi sover så blir det en ny dag imorgon. Iiiiiiiihihihihi! Ja, vi säger så. Tack och god natt, vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anneli

MEN! Såhär nyfiken har jag inte varit på länge :D

2010-01-04 @ 21:51:23
Postat av: ♥ Jasas

JA FÖR NU BLEV JAG JU INTE ALLS NYFIKEN, FRÖKEN JENNI NYMAN!

2010-01-05 @ 20:39:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0