Stackars vovven

Är det nån som kommer ihåg att jag skrev om grannens hund som skäller och skäller? Minns inte när men måste varit nån gång tidigare i år?

Vet inte om det är varje (var?)dag eller om jag kopplar bort det emellanåt för det har liksom blivit en sån vana nu. Men så hörde jag stackarn nu precis. Och kom på att jag ska börjar försöka kolla om det är runt samma tid den skäller, för då kanske det finns nån anledning till det. Kan ju vara så sett nån som är hemma på lunchen och rastar den, sen skäller den när den blir ensam.

Och det är ju egentligen inte det att det stör för det är inte länge den skäller och så högt är det ju inte men jag tycker ju synd om hunden som står där nere och skäller och skäller. Det borde vara sportlov nu men barnen kanske inte är hemma för det. Man måste ju inte sitta hemma hela lovet, menar jag. Ja, får se vad det blir i fortsättningen, om jag ens hör den mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0