Söndagsmorgon

Anneli: Jag kommer inte på vilka jag tycker dom påminner om, den tiden till det förlflutna men lite Blink 182 är det ju över dom, men det finns fler såna som är mer som killarna igår.
Haha det med vampyr missade jag, gillade inte låter görmycket men han påminner ju om Mika och han brukar ju vara bra. Haha, jag sa till Oscar "Men, det är ju Elton John på scen!" när Py kom ut.





Det är morgon, tralallalalalaa! Nu är det morgon igen, trala!

Så gott jag har sovit, förutom vid 6.30 när Oscars klocka började ringa. Igen och igen och igen. Och sen vaknar jag iiiik! Och så är det akut upp och på toa utan att öppna ögonen för mycket.

Kvällen igår var dock inte så jättekul. Vi höll på och laddade för ett Kind of Queens-avsnit innan vi skulle lägga oss (jättestrax efter 22) när Oscar frågar "Ska vi rensa jagminnsintevaddetheternu-låset vattenlåset(?) nu eller imorgon?" för vattnet stod stilla i köket.

Satte mig med honom medans han rensade och när han plockade färdigt och gjorde ett bröd gick jag och la mig, trött som jag var och klockan hade gått.

Men den hann nog gå ända till 23 innan jag somnade! Och så ringde klockan 8 idag, uff jag måste sova mer ( <-- ironi ). Fast jag drog mig till 8.30 bara för att jag kan när jag börjar 12. Även om jag går hemifrån strax efter 10.30 bara för att det är söndag, men ändå.

Det var lite roligt igår, när Patrik tyckte det var roligt att jag tog en halvtimme tidigare buss än honom, som tar den som är inne två minuter innan vi börjar.

Men det känns säkrare för mig ifall det är nåt med bussen eller tar längre tid att komma ner, framför allt om vi båda åker buss. Skönt att inte behöva stressa med allt utan när han kommer är allt klart och man kan ta det lite lugnt, dricka kaffe och fundera över dagen.

Sån är jag! Förr tyckte jag det var bäst att ta den senaste möjliga, men då hade jag inte så mycket ansvar heller, var inte en av två som skulle se till att butiken öppnas och kommer igång.

Nu är planen att göra sig i ordning, äta lite tacos och bege sig. På ett ungefär men i den ordningen i alla fall. Så jag får helt enkelt önska eder alla en fröjdefull söndag, och försöka mig på att ha det själv på jobbet och badet senare! Tack, och adjö.

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du har en bra dag!

2010-02-28 @ 11:57:15
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hmm, Elton John stämmer ju faktiskt också... hon var alla utom sig själv igår då, kan vi konstatera ;)



Jag tar alltid en tidigare buss om det bara är några minuter det handlar om, för bussarna är ju i regel sena med den tiden, iaf här...

2010-02-28 @ 12:53:44
Postat av: ♥ Jasas

Men så händig din Oscar är då! :D

2010-03-03 @ 22:25:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0