Segt, som kola

Ja, om idag då. Då var det jättesegt att komma upp. Jag är glad att jag gick upp när jag gjorde ändå för att slippa vara så überstressad med allt. Nu har jag suttit här typ 20 minuter och får börja fixa mig snart.

Och äta, äta måste man! Får ju gå lite tidigare ifall det skulle vara halt eller så. Det var så sett väldigt, väldigt bra sandat fram till just hållplatsen då så det ska nog gå bra. Några ställen som var sådär men det kan jag leva med, hellre det än att det inte är sandat alls.

Och så får jag i vilket fall ta en tidigare buss för att vara säker på att vara nere i tid, både för att den är framme så sent och ifall den är ytterligare sen. Men nu, frukost.

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Det är väl märkligt att det inte går att kommentera det tänkta inlägget. :P Cp-blogg.se



Glömde jag vad jag ville med...hmf. :-)



Jo, det verkar som Era plogbilar ska gå en kurs i Borlänge med. SÅ de lär sig att manövrera skopan. Upp - Ner - Framåt - bakåt - upp - i containern - åka bort...

2010-02-27 @ 08:42:25
Postat av: ♥ Jasas

Nu längtar jag tills ta-bort-sand-maskinerna börjar åka runt! Men det känns vääääldigt långt bort! Men ändå!

2010-03-02 @ 20:08:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0