Inte mö mer

Marina: Tack, även om jag inte ser det själv, hehe.

Kattis: Haha ja, så sett var det ju väldigt logiskt.

Anneli: Jaa, långa dagar + förkyling = minimal bloggning, I'm sorry!

Ja, det är ju också möjligt, men varför just flata/flatlöss?





Jag vet inte om det är så att Oscar tycker att jag blivit lite beroende/tokig men när jag kom hem idag fanns Top Model som spel till Wii så ja, jag har att göra.

Snorar fortfarande men inte lika illa som igår. Dagen idag var inte lika jobbig för kroppen heller men trött är jag ju. Och så vill jag ju testa spelet, så skyll på Oscar att det inte blir mö mer uppdatering idag.

Hoppas ni andra har det bra och lever. Imorgon hoppas jag på mer tid och ork för er och bloggande. Vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Lägg aaaaaaaaaav! Fan vad grymve att det finns wii-spel! Hahaha! :D

2010-02-17 @ 22:08:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Flatlöss kom först, av någon anledning, och sen när man ville ha ett skällsord kom man på flata... eller är jag helt ute och cyklar nu? ;)

2010-02-18 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0