Bah, rubrika mig hit och rubrika mig dit!

Anneli: Nej egentligen är det ju så, men man kanske får ta det med en nypa salt. Borde ju finnas en sida om Personalen har inte alltid rätt också egentligen, finns nog lika många hisotier om korkade expediter som om korkade kunder. Men ja, detta lät ju nästan som nån som drev med dom.

Haha eller hur, är det nån gång det ska fungera felfritt liksom, speciellt när det är andra året i rad jag inte får vara med på startsidan dessutom! Dålig stil på dom!





Se god morgon världen. Det var inte fel att blunda en timme eller två. Speciellt när det kändes som flera, flera timmar. Istället för att ha sovit flera timmar men det känns som en halv.

Sov ändå inte så bra i natt, mest för att vi pratade precis innan vi somnade om att det lät som nån som gick i dörren, Oscar var ändå uppe och kollade så den var låst men jag kunde ändå inte släppa det. Och vi bor ju i loftgång, så när nån går där uppe så knarrar det i snön.

Så jag har vaknat titt som tätt och lyssnat på ljud. Första gången tänkte jag att klockan nog var 6 eller så, så jag kanske skulle gå upp. Tittade på klockan, 1.30 vilket betydde att jag sovit i en och en halv timme? Eh, nej tack för att gå upp då.

Och så höll det på hela natten, tills jag vaknade lite innan 8 och gick upp. Det kändes mer okej men två timmar till nu då, så väntar jag lite på dom som glömde mig igår. Två av fem tror och hoppas jag hör av sig under dagen, resten är jag bara besviken på.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag satt ju och hörde ljud hela kvällen i lördags, och det lät verkligen som om någon ville in till oss. När jag sa det till Andreas gick han bara rakt ut i trappuppgången och konsterade att portdörren inte höll tätt i snöstormen, så det var den som låg och slog. Kändes lättare sen när jag visste vad ljudet berodde på ;P

2010-02-22 @ 18:08:38
Postat av: ♥ Jasas

Åh fy fabian för att ligga och lyssna så.. man kan verkligen få för sig saker :| Tur att du inte sov ensam, i alla fall..

2010-02-22 @ 18:36:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0