Världens bästa chef

Jag har verkligen världens bästa chef.

Strax innan stängning kom Patrik på att vi inte hade nån kassaskåpsnyckel så han försökte ringa Carina och få tag på en. Till slut kom hon ner själv och när hon var på väg, ett par minuter över stängning, frågade hon om hon skulle vänta in nån som ville med bussen. Patrik tackade nej för han skulle få skjuts så hon hoppade iväg för då kunde hon ju åka. Men så frågade hon mig igen, som inte kunde med från början att be henne vänta bara för mig. Men så frågade hon igen om min buss gick 13 över och när jag sa ja sa hon att hon skulle vänta.

Vi skyndade oss med stängningen och jag kom ut i bilen och så tuffade vi upp. Innan jag hann försöka öppna dörren sa hon bara käckt "Jag kan vänta en stund till, det är jättekallt ute!" och så satt vi i bilen och pratade tills det var en minut kvar tills bussen skulle gå och jag blev så nervös att OM den skulle vara lite, lite tidig så väntade ingen annan och jag skulle missa den. Så domt det hade blivit då. Jag är bara så glad och tacksam över att ha en så bra chef som man kan prata med om allt, be om saker, fråga utan att skämmas och som alltid finns där för oss. Hon är helt enkelt det bästa chef man kan önsak sig och kan vilja ha.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Åh vad gulligt och snällt gjort :O Det är inte alls många som skulle göra så.. chef eller inte, liksom.

2009-10-28 @ 21:05:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Härligt! Såna människor växer inte på träd ;)

2009-10-28 @ 21:15:27
Postat av: Marina

oh vad snällt av henne :)

2009-10-28 @ 23:22:14
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0