Ut, ut, uuut!

Anneli: Ja egentligen är inte knäckebröd nåt jättelyx för dom får också det lite då och då men i lördags fick dom en liten större bit, hehe. Russin är ju annars crem de la crem, men magarna pallar ju inte för mycket så det brukar bli lite gott då och då.
Haha ja man lär sig efter tre år? Do's and don't's.

Jasas: Hihi jaa, jag satt och tittade när dom åt och lyssnade när dom tuggade just för att det var så golligt.





Åhh jag har sån lust att gå ut idag! Är så jättefint väder och färgerna är så vackra så jag vill bara uuut! Hoppas Oscar inte är helt förslöad efter skolan för i så fall så funderar jag på att ta en tripp upp till mamma! Kolla ifall nån annan vill följa med runt, annars om vi går runt och går förbi dom på vägen.

Jaha, så skriver man en mening och solen gick i moln så det var inte alls lika mysigt nu, haha! Men jag känner ändå för en frisk och vårig promenad. Heeja!

Kommentarer
Postat av: Marina

vill också uuuuuut men kan ej :(

2009-10-12 @ 14:22:48
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Haha, så domt! Men solen gör ju extremt mycket, måste jag allt hålla med om!



Vi ska ut på en promenad, till, sen. Tycker det är så friskt och gott ute nu då det inte blåser :)

2009-10-12 @ 14:43:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ut med dig! Ut innan regnet kommer! ;p

2009-10-12 @ 15:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0