Hannas lista

Hanna hade knåpat ihop sin egna lilla lista, så det måste ju göras:

Vad kallar din närmsta dig?
Jenni kort och gott.
När fyller du år?
Tjugoförstaste februari.
Hur gammal (ung) blir du då?
The magic 21.

Har du något husdjur?
Japp, vi har fyra små troll a.k.a chinchillor.
Vad har du haft för djur?
En kisse och en vovve förutom trollen.
Vilket är ditt drömdjur?
Hund, kanske lite katt. Drömma går ju.

Är du nöjd över ditt leende?
Vissa dagar, ja.
Har du haft tandställning?  
Nej, jag har tuggat skedar dock.
Hur sköter du dina tänder?
Borstar dom morgon och kväll.

Vilken är din favoritpartfym?
Naomi Campbells Cat Delux.
Hur ofta duschar du?
I stort sett varannan dag.
Har du tillgång till badkar
Japps, ett eget och mammas om man så vill.

Har du glasögon?
Ja.
När använder du dem?
På morgonen och kvällen.
Hur länge har du haft det?
Hela 10 år räknade jag precis ut, shit!

Vem/vilka sover i din säng?
Jag och Oscar får man nog säga.
Vilken sida sover du på?
Nu på vänster (från fotändan) men vi skiftar.
Hur många kuddar har du?
En under huvudet och en i famnen.

Vilken är din favoritdryck?
Kallt, kallt vatten.
Vad dricker du till "fin mat"?
Cider gärna, får börja lära mig vin.
Vad beställer du för dricka på restaurang?
Cola oftast, plus vatten.

Vilka länder har du varit i?
Finland, Norge, Danmark och Polsk hamn.
Vilka länder vill du till?
Finland, mitt Finland.
Är du mycket för utlandet?
Nää. Nån gång hade jag kanske velat uppleva nåt annorlunda, kanske.

Kan du något bra citat?
"Var mor andra som du vill att dom ska vara mot dig", eller nåt?
Vilket är din motto?
Samma som ovan.
Har du något turnummer?
Njae, byter då och då. 2, 9, 19, 21 bland annat.

Är dina föräldrar gifta?
Inte med varandra, och har aldrig varit.
Vilken stad kommer du ifrån?
Göteborg får man väl säga.
Var har du bott i Sverige?
Här i vår lilla kommun utanför Göteborg.

Har du opererats någon gång?
Ja, när jag plockade ut gallblåsa och gallsten när jag var 15.
Har du brutit något ben i kroppen?
Nepp, aldrig.
Ska du vaccinera dig mot svininfluensan?
Har inte bestämt det än faktiskt.

Vad har du för frisyr just nu?
Halvruffsigt i diadem.
Hur långt har ditt hår varit som längst?
Typ till tuttarna eller nåt?
Och hur kort har du haft som kortast?
Precis under öronen.


Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Jag visste inte att du inte hade någon gallblåsa :O

2009-10-20 @ 21:27:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0