Det är inte meningen

Jag är så sugen på att spela Sims eftersom jag startade en familj igår som det dels gick jättebra för och som det dels var roligt att spela med. Ja, spela - inte bara bygga. Min "plan" för hur det skulle gå till gick skitbra och jag var lagom taggad, inte så att jag ville stanna hemma för att spela, men så att jag ville sätta mig nån timme nu ikväll.

Ja men då "krashar" det igen. Sist trodde jag att det berodde på att jag fuskat och jag fick radera det enda kvarterat jag spelat i = flera, flera, flera timmars husbyggande, familjeskapande och spelande. That's no fun. Men nu andra gången så kollade Oscar och tror att han kan fixa det. "Det positiva är att det förmodligen inte var fusket som gjorde det förra gången" säger Oscar. Mja, jag har svårt att se det positivt över huvudtaget, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Fy fan vad trist, det tycker t.om jag som inte är någon SIMS-fantast :C

2009-10-30 @ 22:07:37
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Usch då... sånt är aldrig roligt. Men du återfinner inspirationen till en annan gång, och då kan du kanske använda fusket utan att oroa dig i fortsättningen också :)

2009-10-30 @ 22:27:39
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Men vad fasen, inga inlägg ;C

2009-10-31 @ 20:59:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0