De va la inget

Om nån undrade vad det var jag hade gjort,
så var det bara detta:





Fyra våningar,
á fyra lägenheter.
Det blir totalt 16 lägenheter,
åt pipsvängen!

Började egentligen med att göra vår lägenhet, men vill ha annat än bara tvåor.
I mitten; först ettan vi bodde i innan,
sen våran tvåa som vi bor i nu
och sist fyran mamma bodde i innan dom flyttade till huset.

På ett ungefär.
Allt är ju så petigt med rutor och shit.
Och i fyran blev det lite annorlunda för jag fick ta vad som blev över,
ettan var exakt fast en rad förkort,
så en ruta totalt fattades var inte formad som jag tänk.

Så, nu funderar jag på dessa alternativ:
- felsöka hela skithuset
- bygga om, något mindre, annan tomt
- göra de tre olika, som vanliga boningshus på separat tomt
- stänga ner skitspelt och grina

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Fan vad coolt :D Nu blev jag faktiskt imponerad! Du är ju en redig ingenjör!

2009-05-06 @ 20:24:29
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0