Hur mycket bonde är du?

Jasas: Det var senast vi träffade dom, och enda bilden jag hade på Algot och Alfreds mamma och pappa, tillsammans.

Marina: Absolut, då vet man att dom är nöjda, hihi!





Det finns ju lite olika quiz på Facebook. Idag hittade jag, genom min kusin, quizet "Hur mycket bonde är du?" och jag gjorde det och skickade sen vidare till dom två bönderna jag känner: Oscar och hans kompis Niklas.

Jag fick 0% - men svaren är ju som vanligt så genomskinliga så hade jag velat bli bonde hade det ju inte varit så svårt. Men nu fick jag ju svara sanningsenligt och då blev det som så.

Niklas där emot, han är ju uppvuxen på bondgård och sådär, och vi mobbar honom alltid för att vara bonde. Dom har massa djur hemma, kossor och hästar och jag vet inte allt. Han får 0% så det var inte alls kul.

Oscar där emot, när han sitter och gör quizet och läser frågan typ Hur lång tid efter man sått potatisen är den klar (visst är jag bra på att formulera mig? :p) och blir frustrerad till tårar, nästan.

"Man SÅR inte poatis, man SÄTTER potatis! Är den en stadsbo som gjort denna eller?!" Och där gav jag honom mina 100% hah! Och quizet också, när han var klar. Svart på vitt, 100% bonde he is.

Kommentarer
Postat av: Marina

:-D

2009-05-11 @ 10:40:43
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0