No reklam makes angry finne

Anneli: Hehe det är tillåtet, du skrev ju dessutom den senaste ;D Naj, inga bullar idag eftersom jag kom hem "så sent", orkade inte dra igång det då. Men, allt finns ju kvar till en annan dag!





Jag tror inte jag nämnt tidigare att farmor har haft problem med att få sin söndagsreklam? Dom har ju inte fått mer än två-tre gånger på ett år, så jag har börjat böka i det för att hjälpa dom.
Började med att jag mailade dom för nån månad sen eller två, fick svaret tack för att jag meddelat det och att dom skulle kolla upp det, typ. Sen hörde jag inget mer och reklamen kom ändå inte.

Ringde för tre veckor sen och pratade med en kille där som lovade att den senast missade reklamen skulle komma dagen efter, men tro fan att det inte dök upp nån reklam. Och i söndags kom inte vår heller.
Där emot hittade vi reklamen ute på gårdarna, och både söndag och måndag såg jag killar som lekte i och med den vagnen dom har för att dra reklamen i. Jag förstår varför vi inte fick den.

I vilket fall så kom man inte fram till vårat kontor, klockan 15.40 en fredag så jag gick in på hemsidan för att se om dom hade några öppettider, nej. Men det fanns ett allmänt växelnummer.
Ringde dit och blev kopplad till, vad jag tror var, chefen för Uddevalla. Han blev rätt upprörd och hade inte ens hörttalas om att jag ringt för dom veckor sedan! Yeah, känns bra, jätte bra.

Han skulle i alla fall ringa upp denna utdelaren direkt och kolla upp detta. Kändes bra med nån som inte la det åt sidan så länge, utan tog tag i det pang direkt och gjorde nåt!
Så på måndag ska jag ner till farmor och kolla om deras reklam kommit och ringa honom igen. Bah, att det alltid ska vara så att man måste gå till högsta hönset för att få nånting gjort..!

Kommentarer
Postat av: Marina

ja lite typiskt är det!!



Du förresten.. kan du tipsa om ngn bra bäddmadrass..storlek större i bra penningklass och bra kvalite´..? tänkte ta mig till jysk imorn.:) natti!

2009-05-08 @ 21:38:21
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Ön heter "Solund" och samhället heter "Hardbakke". :D

2009-05-09 @ 09:00:07
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Ja, Langöya finns. Tror det ligger långt uppe i norr.... :)

2009-05-09 @ 10:08:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Tur att din farmor har dig som tar tag i saker och ting.



Reklamutdelarna brukar ju få skit om dem inte delar ut reklamen? Det vet jag då jag var det.. Stickprov gjorde och sådär.

2009-05-09 @ 10:30:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hej J!

Tack för svaret ang bäddmadrass.. kollade lite på jysk:s sida och det verkar som om det kan bli en t10.. om jag har råd hehe.



kram på dej ha en bra lördag!

2009-05-09 @ 11:31:10
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hmmm... det där var konstigt. Här får vi så mycket reklam jämt och ständigt tycker jag ;)

2009-05-09 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0