Så det kan gå när papi inte är på

Nu ska jag ta och hoppa i kläder och se om jag kan äta nåt innan vi beger oss ner till farmor. Igår bestämde vi att vi skulle gå upp till mamma, åka med dom ner till Antons fotbollscup som är precis bredvid där pappa bor, gå till honom när det var klart och invänta kylan för att åka till farmor.

Men nej nej, varför göra som vi sagt? I morse messade han och sa att han skulle åka på snart för han skulle spela poker ikväll. Så för 20 minuter sen skulle han cykla hitåt, köpa med sig en blomma och gå till farmor. Så då får vi ju också göra det. Gå till farmor också.

Så får jag köpa en blomma till min mamma sen också, och se om vi kan följa med upp eller om vi bara är med på fotbollen. Det löser sig, men jag blir nog inte här på några timmar igen.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha det så bra idag hur det än blir ;)

2009-05-31 @ 10:41:09
Postat av: Jasas.se

Jag ska ändå inte vara hemma så det är lugnt för min del :P Ses ikväll : D

2009-05-31 @ 12:38:21
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hoppas dagen varit/är bra!

2009-05-31 @ 17:26:08
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0