Nu är vi hemma

Jasas: Ja, det var bara på skoj :) Men jag saknar så klart dina inlägg lika mycket som dina kommentarer!

Chathrine: Haha så tokigt! Skånska som är så hemskt, haha!





Nu är vi rätt nyss hemkomna från kalaset. Var lite folk och gott att äta, vilket jag gjort för nån vecka fram. Födelsedagsbarnet verkade nöjd, sen blev folk trötta och sugna på Melodifestivalen.

Vi kom hem mitt i Marlenas låt och då är det förbjudet att börja titta, när vi inte hört de första låtarna. Samma med en film, max 3 minuter får den ha varit igång annars är jag allergisk mot att hoppa in i, om jag inte sett den innan. Oscar blir skapligt sur, men så kan det vara.

Är så trött så ögonen går i kors. Blev inget att hälsa på dom som sprungit. Var en bit till Slottsskogen tydligen, och vi hade ju tårtorna, och sen vart det så sent. Men, dom klarade sig nog.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Allvarligt? Ska ni missa Eurovision bara för det?? Det är ju inte som att man inte fattar storyn menar jag, vilket kan vara fallet om man missar början av en film ;)

2009-05-16 @ 23:13:22
Postat av: chathrine

Nej nej. Stockholmska är hemskt och finska. Skånska, göteborska och dalmål är ju finast.

2009-05-17 @ 00:26:53
Postat av: Jasas.se

Nu verkar jag vara igång här igen för än har det inte hängt sig här :D

2009-05-17 @ 20:25:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0