Morsdagen då

Anneli: Var det lika kul med näshåret idag också? Hahaha!

Chathrine: Mm, ett glas eller så är gott så här i värmen, sen blir det vatten igen!

Jasas: Haha ja det är ju tur att du inte drabbats av min frånvaro idag då!
Och det var nog mer så att ingen vågade ta sista biten, ja, hehe.

Marina: Det var det, han är en duktig tårtbakare! OCH VÄLKOMMEN HEM IGEN! Haft en bra resa?





Ojoj så var dagen så gott som till ända. Farmor stod i pyjamas när vi kom dit, vilket inte förvånade mig när pappa inte hade ringt och sagt att vi skulle komma så tidigt (var la 10.40 vi kom och han hade kommit något tidigare). Tjötade och fikade lite och gick hem för att äta lite innan fotbollen. Vi hade ju inte ätit nåt mer än lite kaka så det behövdes riktig mat i magen också.

Moster hade tydligen haft med sig singoalla med laktris smak också! Huga, smakade lite läskigt. Vet inte om dom finns ute än, hon jobbar ju på Göteborgs kex och jag har i alla fall inte sett dom i affären. Inte letat heller, men ändå.

Var ner och köpte blommor till mamma också. Hade sett i morse att Nobless fanns som hjärtformade så jag letade egentligen efter sånna, i mörk choklad. Men så fick det bli blommor och mamma blev glad!

Ja, sen var det fotboll. Antons lag var nästan dubbelt så många som dom andra så det blev inte lika mycket speltid för dom. Träffade några gamla kompisar till honom och mamma och Anders också, eftersom han mötte laget från där vi bodde innan. Vissa kom han ihåg och vissa inte. Och så är ju en liten från simmet med, och så är ju lillebrosan och tittar så det är kul. Tror det slutade 8-6 med förlust till Antons lag. Men grymma var dom!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, här står det ju, det jag frågade på BDB ;D Då behöver du inte svara där ;)

2009-05-31 @ 20:04:47
Postat av: chathrine

jo, usch dem åt vi i i februari då mamma fyllde. Lakritskaka är äckligt som faan!

2009-05-31 @ 20:18:02
Postat av: Marina

Hej haft det bra...sol o bad och lugn o ro..:)



tror jag sett lakritskakor nånstans..men inte vågat prova :)

2009-05-31 @ 20:52:50
URL: http://ma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0