Litegrann i alla fall

Så, nu har jag spelat lite mer, ätit mat i form av tacos och samtidigt sett på Lost så nu är det strax dags att bege sig. Har jag tur, går mitt mångadskort ut idag/imorgon - men så jag kan åka på det idag.

Ska fundera ut vad Oscar ska ha färdigt när jag kommer hem, men nu känns det inte som jag kommer vara så värst hungrig när jag kommer hem. Men två avsnitt Lost ska vi hinna se.

Ja, det finns väl inte så himla mycket att säga egentligen. Har inte hänt så mycket det senaste så jag känner inte att jag har så mycket att säga då heller. Men, kanske händer nåt kul på jobbet idag?

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas det är en bra dag på jobb för dig :)

2009-05-15 @ 16:22:20
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0