Bästa filmen ever!

Jasas: Haha jag som försöker spåna i din önskan om film, men visst jag tar hellre en kjol-bild! Så fort jag får hem kameran vi glömde hos mamma i helgen.





Haha, nu är kvällen gjord! Hittade världens goaste film, på världens goaste familjen Eriksson, hos världens goaste Hanna. Jag önskade för ett tag sen en film i detta stuket och jag är mer än nöjd!
Helgoa är dom, och bjuder totalt på sig själva. Eller ja, Mio och Hanna i alla fall, haha! Sen att Mio börjar filmen med att charma loss totalt, ja men det gör ju inte det hela sämre!

Jag förstår, ni vill också se. Tryck HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Meeeeeeen, SÅ fint du skriver. Nu blev jag generad och en ännu stoltare mamma :) Tack fina du!

2009-05-04 @ 21:21:26
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas.se

..och spåna på. För jag har då inte glömt bort filmen! Så spåna på, 1 och 2!

2009-05-04 @ 21:22:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0