Uppe med tuppen

God morgon och titta vem som är uppe med tuppen!
Men så somnade jag nog före 22 igår också, hah! Så vaknade jag till, kollade klockan som visade 7.22 och jag tänkte att då kunde man blunda till lite mer. Jo men eller hur, efter 9 timmars sömn?
Så, det var väl lika bra att gå upp och få världens chock (tur att det var efter morgon kisset, hah!) när det hade snöat igen! Inte för att det är nå konstigt, snöa kan det göra in i april. Och det skulle snöat igår så det är ju inte så konstigt att det kommer en dag efter. Men jag ville ju ha vååååår.

Nu är det bara att vänta en timme eller två, när ronden varit.
Så får vi väl se vem som hinner ringa först, hehe. Kanske hinner ner och möta Malin under tiden så jag får annat att tänka på och så jag inte ringer ner telefonerna.
Fast nu vet jag ju att han har mobilen med sig och kan/får använda den. Dom hade tydligen ändrat på det så man får det nu för tiden, så har det aldrig varit innan när man legat inne. Men då slipper man ju i alla fall ringa och störa sköterskorna. Och jag förstår varför han inte ringde och sa vilket nummer han hade.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Oj, vad konstigt ändå - för man tycker ju och har hört om att mobilerna stör ekg och allt möjligt?



Tänker på dig och din pappa!

2009-03-24 @ 09:04:36
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ja, snöade gjorde det... Uscha. Men inte när vi gick och la oss, så det var lite chockerande att det låg snö på marken imorse.



Nya rön säger ju att mobiler inte stör utrustningen. De ändrar sig hela tiden. ;p

2009-03-24 @ 10:45:48
Postat av: Marina

massa tankar & kramar via luften till dig & din far!



och ja snöt här med :(

2009-03-24 @ 10:48:25
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0