Man kan ju inte begära allt? ...eller?

Som sagt så har jag ju förståelse för denna uppståndelsen kring mig och att alla vill göra låtar om mig hit och dit. Jag vill också göra det, men känner att det blir lite väl mycket då.
Men då föredrar jag nåt mer i stil med denna låten, och inte så tjatigt, beende och desperat som den förra jag nämnde.

Lite sådär diskret funkar ju också. Man måste inte överdriva och tjata, tjata, tjata.
Hade bara Oscar hetat Hansson hade ju hela låten handlat om mig, fast diskret. Ja förr då, innan jag färgade håret. Men så är ju låten gammal också. På den tiden var jag ju blond.
Man kan ju inte begära allt? Som en omskrivning av hela låten? ...eller?

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Ikväll blir det o sitta här lite och TV. Ska strax ta upp Lukas så ska jag leka lite med honom. Andreas och Thindra är ute. :)

2009-03-01 @ 17:36:39
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag tror det finns en låt om Anneli... Vakna nu Anneli börjar den, om den heter så vet jag inte, men... Haha.

2009-03-01 @ 20:34:32
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0