Ja vi har analklåda

Jasas: Haha, ja det har du faktiskt rätt i. Jag får nog börja förtydliga att det är simska personer jag pratar om, haha!
Fy fan vad dåligt gjort, rent ut sagt! Så störigt när dom verkligen inte har nånstans man kan kontakta dom och man får gå från person till person och som kund göra allt jobb själv! Skönt att det löste sig ändå.





Så, äntligen! Nu har jag tankat Melodifestivalens skivor. Blev så chockad att det "bara" var 16 låtar per CD (två styck). Känns som det hållt på i evigheters evigheter och så blir det så lite? Jaja, nu kan jag i alla fall lyssna på mina favoriter hur mycket jag vill. Bara för att svenska folket inte röstar som jag vill, pöh.

Framför allt är det ju Nina. Den låten fastnade direkt! Satt och nynnade på den på restaurangen efter vi varit på gen repet och på bussen hem och nu efter också. Så pissigt att den inte gick vidare!
"Hej, vi heter svenska folket och skickar hellre Snälla, Snälla än Tick Tock, ja vi har analklåda"


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Mamma tyckte den Snälla snälla var jättebra.. hah :D

2009-03-10 @ 08:08:35
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

Med tanke på rubriken så trodde jag att du skulle göra en "blondinbella" :P

2009-03-10 @ 11:57:08
Postat av: Anneli

Go Nina!!! :D

2009-03-10 @ 16:18:27
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Jag tycker om Snälla Snälla :) Bra text och hon har en grym röst af Ugglas! ;)

2009-03-10 @ 16:28:55
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0