Tjejsnack #10

Telefon

1. Vad har du för operatör på din hemtelefon/mobil, om du har båda?
Vi har IP-telefoni som hemtelefon, Digisip borde väl vara "operatör".
På mobilerna har vi 3 nu men ska så snart som möjligt byta till Tele2.
2. Vad pratade du om i ditt senaste telefonsamtal?
Det var med mamma, vad vi pratade om minns jag inte.
3. Vad ligger totala telefonräkningen på per månad?
Runt 700 tills vi bytt ner oss, då blir det 200, plus telefonen när vi fyller på den.
4. Hur ofta skickar du sms?
Minst några om dagen, men ibland blir det massor. Beror på var jag är, vad jag gör.
5. Är det oftast du som ringer till dina vänner?
Nja, kan jag inte påstå. Men vi hör på så många andra vis än bara telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0