Sova, sova, sömn, sömn, sömn

Jasas: Nej, jag vet att du menade så :) Men du bryr dig ju, besvisligen, vilket så sett inte hjälper i just det fallet men ändå. Och jag ska bli försiktigare!





Jaha, när ska jag gå? När får jag gå? Äh, jag kan väl gå när jag vill men då får jag ta långsamma bussen och det orkar jag inte, då kan jag hellre sitta hemma lite extra, och till exempel blogga.

Det är strååålande väder ute så jag känner mig lite överklädd med långbyxor, t-shirt/linne och en kofta/tröja men så känner jag att klockan är faktiskt bara 7, och man kan ju klä av sig om det blir för varmt. Men vädret är ju tokbra nu, hoppas vi tar med oss det upp bara! Och att det är lagomt bra/dåligt väder när vi ska åka.

Jahaja, ställde klockan på 5.45 igår vilket kändes lite jobbigt. Men jag har sovit så dåligt i natt så det var inga problem att gå upp. Visst är det skönt att ligga kvar, men jag var inte så trött.

Men det är ju bara positivt att jag sovit dåligt i natt. Jag ska ju förhoppningsvis somna innan vi åker vid 2-3 imorgon bitti och det är ju nästan när jag somnar vanligtvis, hah! Inte riktigt, men för en-två timmar behöver man ju inte gå och lägga sig, känner jag. Men det får vi se på och om i kväll, är jag trött så är jag.

Och så ska jag bara lösa lins-dilemmat. Jag vill helst inte sova med linserna för länge, och ska jag sätta i dom sen vill jag ha en ordentlig toa och inte bara nån sån som står längs vägen.

Dagens I-lansproblem, ja. Men men, nu får jag kila. God morgon, alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0