Nu får det vara bra!

Chefen ringde förut och frågade om jag njutit färdigt av det fina vädret och om det var hennes tur nu. Nja, sa jag, så mycket har jag väl inte njutit. Har mest suttit inne och varit sjuk denna veckan.

Men jag ska höra av mig imorgon bitti hur jag orkar. Jag tror och hoppas att det är lugnt. Mår mycket bättre idag. Lite varm/små febrig och hostig bara. Lite snurrig och yr så vi ska ta en kort, kort promenad innan vi handlar sen för att få lite luft och lite koll på var min kropp orkar och kan nu.

Det har faktiskt varit en väldigt jobbig förkylning. I måndags var det ont i halsen, i tisdags var det ont i örat (och halsen), igår var det febrigt och varmt och idag är det hosta. Och energinivån som sjunker på två sekunder.

Nej, nu ska jag inte gnälla mer. Jag tror jag hör Sims ropa?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oh, ropar de efter mig också? ;)

2009-06-25 @ 16:36:36
Postat av: Marina

hoppas du mår bättre imorn!

2009-06-25 @ 19:12:05
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0