Vad är det med flaskan?

Alltså djuren. Djuren, djuren, djuren. Dom älskade små djuren.

Hela kvällen har dom suttit och försökt tugga på sin ena vattenflaska. Jag har sagt till dom att sluta flera gånger och det gör dom, för att två sekunder senare gå dit igen.
Och alla var på den, så det var ju inte bara nån som fått en idé.

Så till slut fick jag nog och tog ner den förbenade flaskan! Då, kom jag på att jag hade undrat varför den ena flaskan hade haft bilder på, och inte den andra.
Dom är ändå köpta på samma ställe.

För att dom käkade upp klistermärket (eller vad man ska kalla det) på första flaskan, så vi tog bort det. Nu ser jag likheten i flaskorna faktiskt. Och jag behöver inte undra mer.
Och så klart tog jag bort bilderna, även på denna flaskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0