Vi gjorde nog världens godaste pizza!

Marina: Utmaningen ska jag anta imorgon, var ännu en såndär lång en och jag har ju precis gjort den från Jasas, haha! Men tack, ska absolut göra den!

Jasas: Ja men visst är jag elak? Jag har varit ledig hela dagen och knappt bloggat alls. Men jag har sett desto mer Lost!
Och mina linser är sånna man måste ta ut varje kväll, finns olika sorter. Som mina, sånna man slänger efter varje dag och sånna som sitter i en månad. Sen kanske det finns fler men, ja.

Chathrine: Lät inte helt fel med apelsin-geisha. Även om jag inte är så mycket för apelsinchoklad alltid, men lät gott.

Anneli: Jajjemen, lite har det allt blitt!





Så mätt jag blev, vi gjorde nog världens godaste pizza!
Hittade ett dunder bra recept på nätet, (typ hääär) och så hade vi passerade tomater med vitlök på och skinka och taco-köttfärs. Och så ost då. Och efter 10 av 15 minuter slängde jag på lite röd paprika och det blev så smarrigt! Degen var riktigt, riktigt god och nu äntligen tyckte jag om vår hemmagjorda pizza!

Haha, halva plåten gick faktiskt.
Även om Oscar åt mest, det gjorde han. Och jag egentligen inte skulle ätit den sista biten, men gott vare! Och nu är jag så sugen på att spela Sims så jag vet inte om jag ska spela vidare eller bygga hus. Kanske lite av båda? I alla fall så ska jag skriva/göra två-tre inlägg till nu, innan jag gör nåt annat.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Åh, har du inte provat den ! Den har funnit 1 år nu, men finns bara på vissa affärer här (inte Ica). Jag älskar apelsin-choklad och så mint-choklad. De få ggr jag köper godis och då lösgodis så kommer jag med hela innehållet i "mintchoklad". Slår aldrig fel, haha. marianne, punschknappar, mintpraliner osv..

2009-01-22 @ 23:33:43
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0