Släkt samhöre med Bigfoot

Anneli: Haha, jag lovar att man hör mig när jag skriker! Älskliiiiiiiiiing i den högsta tonen jag kan, haha! Och du, tur att du kommenterade Bigfoot för det hade jag lyckats glömma!!





Ja, så nu vet ni vad jag ska göra när jag skrivit klart här.
Utplåna alla bevis på att jag kan ha nåt släkt samhöre med Bigfoot. Förutom att kapa tårna då. Men hårigheten. Trots att jag tänkt det, skrivit det och sagt det så många gånger har jag glömt det. Men nu så, bäst att göra det direkt!
Eller ja, när jag är klar.

Sen ska jag spela.
Fick sån dunder lust att spela Sims så det tänker jag göra den timmen det är kvar tills vi ska åka. Mamma ringer ju när hon är klar och då hoppar jag i brallor och går ner, så jag kan spela så mycket jag bara viiiill.
Hörs ikväll med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0