Malins utmaning

Malin har en utmaning hos sig, som går ut på att man googlar sitt namn och lägger in två bilder i sin blogg. Sen har hon varit så förutseende (eller kanske nån som påpekat detta?) att alla kanske inte finns där ute på internet, så hittar man inga bilder får man ta bilder från sin dator.

Som tur är, har jag efter rensningen på datorn lagt in bilder från min gamla, gamla dator och där minsann ska jag säkert hitta fina bilder att bju på, haha! Inga i stil med Malins direkt, men man tager vad man haver?




Numero uno, tagen på den tiden jag kom på att jag var världens snyggast person.
Taget nån gång under året 2003.



Numero dos, tagen med datorn på mitt rum utrustad med webbis och a whole lot of flum!
Tagen året 2005, närmare bestämt den 6 februari.


Och andledning till att dos är så ful och konstig är att bilderna blev så mörka om man inte hade perfekt ljus när man fotade med webcamen (uno är också webbis, fast med bättre ljus förmodligen) och sen kände jag att "Ne men vi försöker fixa bilder ljusare" så blev den suddigare och gulare.
That's why. Inte så att jag är helt suddig och gul. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA vilka fantastiska bilder! Jag gillade tvåan, stenhårt :P

2009-01-11 @ 21:41:40
URL: http://moolin.se
Postat av: chathrine

Ska man anta denna utmaning genom dig ?

2009-01-11 @ 23:24:05
Postat av: chathrine

haha, Ja NU förstod jag med.

2009-01-11 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0