Fyrutmaning

Malin utmanade mig och självklart, nu när blogg.se funkar igen, antar jag utmaningen!!

4 av mina favorit program:
- One Tree Hill
- Desperate Housewives
- Heroes
- Two and a Half Men

4 saker jag gjorde i går:

- Skrattade och grät med kramp
- Kramades
- Jobbade heldag
- Somnade gooott

4 saker jag ser fram emot:

- Hela detta året
- Söndagens bad(?)
- Middagen ikväll
- Sommaren

4 favoritrestauranger:
- Corner
- DaMille
- Nols pizzeria
- McDonald's

4 saker på min önskelista:

- Lägenheten
- Ny telefon
- Körkort
- Fast jobb?

Jag utmanar:
- Den som känner sig manad


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Two and a Half Men är så jävla kul!

2009-01-18 @ 14:06:49
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0