Inte bara tvinga sig på

Anneli: Nej, du har helt rätt, det har varit i Simpsons. Säger Oscar i alla fall, hehe.
Ne det är ju tyvärr så när man är en offentlig person. Lite tråkigt tyckte jag dock det var att dom inte kunde tala från hjärtat utan läste innantill.

Jasas: Jo det var ett bra förslag!  Hurså...?

Marina: Haha ja det kan man lugnt säga. Jag har haft på TV4 hela sändningen, 13-18, förutom 25 minuters avbrott när Oscar ville se lite 2½ Men, haha!





Wow, jag tittar faktiskt på Unga mödrar! Kom ihåg att byta och allt så jag är imponerad att det är andra dagen i rad jag kommer ihåg det. Tänkte se Linda Rosings program sen, bara för att. Lär inte komma ihåg eller orka följa det sen, Men första avsnittet kan man ju se, bara för att se vad det är för nåt.

Jag har nog faktiskt inte så mycket att komma med, det händer inte så mycket nu. Inte mycket mer än personalmöte på torsdag morgon. Tjoho! Och sen är det utbildningar för mig. Rån & säkerhet, sommarmöbler och nån mer. Inte fel, inte fel alls. Kul att bli "bjuden" också och inte bara tvingar sig på, haha!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag bara undrade..!



Då får du tipsa om några bra utemöbler ;P

2009-02-24 @ 19:23:32
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

hehe roligt med lite grejs :)

2009-02-24 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0