På nån minut bara? Helt sjukt ju

Anneli: Haha okej inte bara blogg.se som strular då?





Nu nanar den lille.
Vi åt kvällsmat, sen satt jag och Oscar och pratade när han spelade Wii och klockan bara försvann! Den hann nog bli nästan 23 innan jag flög upp och skrek bums i säng!
Ja, borsta tänderna och på med pyjamasen först. Och så har vi läst och läst för han var inte trött, inte trött. Sen släckt vi och försökte blunda (jag fick kämpa för att inte somna, haha).
Han somnade på stört. Nån minut senare när jag reste mig och välte lampan reagerade han inte ens. På nån minut bara? Helt sjukt ju.

Men jag ska nana också.
Ögonen går i kors och vi går väl upp 7-8 imorgon så bäst att få sovit lite. Sitter och funderar på när som kan vara lämplig tid att gå upp. Ska gå här ifrån vid 12 i alla fall.
Och han ska la äta en eller två gånger innan dess. Och jag ska duscha. Jaja, det löser sig. Det fixar sig imorgon. Nu ska jag bara koncenterar mig på att nana.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0