Jasas-deprisson

J: Tack!!

Marina: Jaa, kanske nåt virus i bloggvärlden? Och, när jag läser så menar jag inte virus som Trojanska hästar utan mer frökylning eller nåt, hah.





Vi var ut igen. En snabbis. Ner till Ica.
Det började med att jag bara skulle ha jäst. Då kom Oscar på att han behövde pasta. Och creme fraise. Då kom jag på morötter. Så vi gick ner.
Kom hem med allt det, plus bröd till liten bror och Oscar, mjölk och inget mer vad jag kan komma på nu? Hmm, känns som vi köpte mer? Vad kan det ha varit?

I alla fall, så gick det inte ens på 100 spänn.
Jag är så imponerad. Det händer så extremt sällan att vi kommer där ifrån utan att ha spenderat ett tresiffrigt belopp, men idag klarade vi oss i alla fall.
På gränsen, men ändå. Och mina fingrar är nog inte ihopkopplade med hjärnan, för dom skriver heltokigt. Och brödet är snart klart för andra vändan.

Jag lider nog av Jasas-deprisson, när jag tänker efter.
Hon har inte bloggat på i princip två dagar. Då slutar min hjärna och kropp att fungera (så nu behöver Oscar inte skälla på mig för att det luktar illa här).
Eller Jasas-abstinens. Fast jag är ju deprimerad för jag har abstinens? Det här är värre än att sluta äta! Jasas, pleeease come back to us, jag vill bli mig själv igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Som sagt, mycket sällan det inte är 3-siffrigt belopp... =( Kram

2009-02-11 @ 21:44:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Moolin.se

Jag är med dig i din deprission! Nej jag vet ingenting faktiskt.. :C Jag trodde hon ville vara lite ledig så jag gav henne space.

2009-02-12 @ 09:25:55
URL: http://moolin.se
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl? :)

2009-02-12 @ 11:19:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Marina

ah nä man handlar typ alltid över hundra kronor... :/ ha en bra dag kramen!

2009-02-12 @ 13:32:47
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0