I like tit

Det är bra att det aldrig är nån som vill mig nåt. Batteriet på telefonen dog på väg hem från jobbet eftersom den står och söker teckning hela dagen så försvinner allt batteri, trots att den laddades hela natten och var full laddad när jag gick i morse. I vil ket fall laddade och startade jag telefonen nu precis, och hade inga missade samtal eller olästa SMS. Det gillar jag.

Annars när telefonen är lite avstängd har Carina hunnit ringa 78 gånger, Malin 53 och Jessica 18 plus att dom skickat mängder med SMS. Eller så har mamma gjort det. Ringt 149 gånger och skickat mängder med SMS. Det är skönt med omväxling. Och att vara impopulär. I like tit. Haha, I like IT skulle det stå. Men tit funkar väl med, även om kompisen blir ledsen då.

Jag är alldeles för trött för att vara vaken eller ens blogga, nån som märkt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0