Så rediga vi är!

Marina: Jaa, den också! Den hade jag glömt men kände ingen när du skrev den. Fanns flera versioner med andra ord, kul!





Hej och hå vad det går!
Nu jäklar röjs det här. Jag diskar emellanåt, Oscar har städat ur städskåpet (med kommentaren "Hur ofta städar man städskåpet?" och gjort högar som ska till förrådet eller klädkammaren. Jag har rensat i kläder vad som ska sparas och inte och gick sen på garderoben. Blev väldigt chockad över att jag slängde så mycket mer än Oscar, "Den kan vara bra att ha" lät det hela tiden medans jag tänkte "Den kommer jag aldrig ha på mig" och jag försökte säga så till honom. Men men, jag är stolt!

Så nu är det bara resten kvar.
Men man får ju börja i nån ände. Nu är han i skåpet i köket där vi bara öser in saker (där också) som inte har nån plats direkt. Vissa saker ska till förrådet, vissa till klädkammaren och så finns det faktiskt sånt som ska slängas. Så när jag är klar med kläderna är det dags att gå på alla grejer. Hujedamig, det kommer ta tid. Jag har ju gått igenom den några gånger men mest ställt allt i en annan ordning eller så, inte verkligen rensat och slängt eller packat ner till källaren.

Hoppas bara vi blir klara.
Nån dag i veckan ska vi julhandla för Oscar skulle ändå in till stan med skolan och på fredag kommer ju utlanningarna och då är det ju skönt/kul om det inte är kaos med saker som ska hit och dit. Vi är så bra på att börja med sånt här vid rätt tillfällen, haha! Men men, det blir gjort och det är det viktigaste. Nu ska vi bara lyckas hålla det så här också, good luck to us säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Marina

hehehe ja i städskåpet städar man ofta..en gång i veckan minst :P hehe elller inte!



Jag är på jobbet och brukaren har klätt granen ..snart är det jul hujedamig :)

kram ha en bra kväll

2009-12-13 @ 17:33:59
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0