Det man inte minns själv minns chefen

Söta Carina ringde igår också, jag blev så glad. Jag hade lite halvt glömt bort det själv men hon kom minsann ihåg! Hon skulle påminna mig om att jag jobbar imorgon och säga nåt mer som hon skulle återkomma med (hon är lika bra på cliffhangers som Jasas, fast utan att vara riktigt medveten om det. Carina alltså) .

Sen påminde hon mig om det jag nästan glömt. För ett tag sen när mamma, Anton och Anders var inne hittade han en grej som han bara woooooow men vi alla tyckte att det var lite väl högt pris så jag skojade att när han räknar ut hur mycket den kostar med personalrabatt, då ska han få den. Ja, jag är elak men helt omöjligt hade det inte varit.

I alla fall så är den på rea nu så det blir ett riktigt, riktigt bra pris nu! Så jag ska köpa den i julklapp till honom men när jag kom i söndags hade dom tagit slut! Men så kom det fler på leveransen denna veckan och Carina frågade vilken han ville ha och la undan den till oss. Jag säger då det, den där chefen. Jag har verkligen sån tur!

Så imorgon blir det ännu mer shopping. Tror nästan jag handlat varje gång jag jobbat de senaste månaderna. En gång i veckan i alla fall. Och nu ska jag skriva en lista för trots att jag handlat såpass så har jag glömt massor varje gång, hah! Och så vill man ju inte hålla på att hatta så man tar ju gärna lite mer på en gång. Ja, hoho är det nån hemma?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken tur! Att det blev rea och att någon kom ihåg ;)

2009-12-05 @ 11:14:28
Postat av: ♥ Jasas

Nämen, hihihihihihihih! :D



Vad var det för grej dåååå? Nu blev jag ju nyfiken!

2009-12-07 @ 20:56:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0