Tiden den gick

Jasas: Ja, ibland är jag lite tokig!

Anneli: Jasså? Till vem? Eller till dig kanske? Tyckte det var überhäftigt - scrapping på datorn som jag sa till Oscar!





Jag kom på att jag var lite hungrig. Vid 9 eller så blev jag suuuperhungrig, men skulle bara. Och så gick det över och så kom jag på nu att jag aldrig åt nåt. Och gick upp 8. Inte undra på att magen suger efter tacos nu. Fast, när det är tacos på tapeten så suger den väl alltid, mah! ...på tapeten?

Nu ska jag i varje fall lägga in lite bilder, frama Farmville och sen får det kanske bli lite mat.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Duuuu.. vad är det dära farmville som alla snackar om, här och var? O.o Can you tell me?



Var jättelängesen som vi åt taco's nu. Måste ha det på matlistan, soon!

2009-08-25 @ 14:36:47
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag gjorde den till mamma och pappa :D

Tacos är aldrig fel ;D

2009-08-25 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0