Ett ganska så väldigt dumt byte

- Skulle vi göra lasange?
- Ja det kan vi väl göra, om du börar med köttfärsen så gör jag såsen sen. Orkar inte börja nu direkt när jag är så trött.
- Okej! Men du kan väl sitta här så länge?
- Visst, fine.

En stund senare:

- Men om du delar upp köttfärsen så gör jag såsen sen.
- Måste jag sitta här under tiden?
- Nej.
- Vilket vill du att jag gör?
- Det är bäst om du delar upp köttfärsen.
- Okej *dela, dela, dela*

När Jenni satt sig vid datorn:

- Men nu kom jag på en sak!
- Vadå?
- Eftersom jag inte kan göra såsen samtidigt tar det lite längre tid.
- Och varför kan du inte göra såsen samtidigt?
- Jag blir förvirrad. Jag är förvirrad nu. Vet inte vad jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0