Aj aj i foten

Jag har gjort nåt knasigt med min fot, jag vet inte riktigt vad. Kände efter en stund på jobbet igår att det var som om foten blivit dubbelt så stor så den fick nästan inte plats i skon och så gjorde det ont att gå på den. Inte alls kul.

Försökte ta det lugnt och gick utan skor ett tag men det gjorde liksom ingen skillnad. Höll på att lipa när jag skulle trycka ner foten i skon igen bara. Not good.

Samma idag fast det kändes lite bättre. Tills vi var ut och jag skulle ha i foten i skon igen. Efter det kan jag knappt gå på foten. Helt sjukt för jag har liksom inte gjort nåt med den alls?

När jag var liten stukade jag fötterna var och varannan dag så det var inget ovanligt att halta eller ha ont. Men nu var det år sen sist, mycket mysko det här.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Blä... hoppas det går över under natten.

2009-08-21 @ 22:32:57
Postat av: JASAS.se

Fan vad skumt :S Kanske är någon nerv som kommit i kläm? Eller att skon hamnat "fel" (väldigt osannolikt, men vadå?).



Hoppas det släpper snart!

2009-08-21 @ 23:04:43
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0